onsdag 5 september 2012

Glossybox!

Gillar du att testa nya skönhetsprodukter? I så fall är verkligen Glossybox något för dig! Jag tror jag nämnt dem tidigare? Jag har nu prenumererat på Glossybox ett par månader och är verkligen nöjd!
En gång i månaden får du hem en box med olika produkter från olika märken. Vissa produkter är i fullstora förpackningar och andra i prova-på storlek. När du startar din prenumeration så fyller du i en skönhetsprofil så du ska få produkter som är bäst passande för just dig. 
Jag har bland annat fått en nattkräm från Loreal, Moroccan Oil till håret, Nailwhitening från Alessandro, Vitamin C Booster från Skinplan, Tandkräm från SB12, Snabbfärgning för bryn och fransar från Depend i fullstora förpackningar. I prova-på storlek har jag bland annat fått handkräm från L'Occitane, doftprov från Viktor & Rolf och solskydd från Odd Molly.
 
 
Priset vid månadsprenumeration är endast 139:-! Boxen som produkterna kommer i ser ut som ovan, och bara boxen i sig gör det nästan värt att beställa! Jag spar mina boxar och får på så vis en snygg ordning i mitt badrumsskåp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar