onsdag 14 augusti 2013

All About Elenoree - this little blog of mine

Ja ni har har det ju inte hänt mycket kan man ju tycka! Men det har hänt en hel del i mitt liv ändå, jag har bara inte haft energin att blogga om det. Har även haft svårt för att bestämma mig vart jag ska blogga...här eller på elenoree.com. Kom fram till att det här får bli min privata blogg.

Jag har såååå mycket på bilder från min iPhone som jag egentligen inte orkar spara. Vissa kommer därför få bli album och andra, lite mer vardagliga, får hamna här...så de ändå sparas nånstans! Kommer att börja sortera ut massa bilder nu framöver så blir ett perfekt litet arkiv för mina bilder från ett år tillbaka fram till nu. Jag har en sak jag ser fram mot, som händer 26 augusti, men hoppas jag hunnit ikapp tills dess!

För min egen skull hoppas jag den blogglust jag nu känner faktiskt håller i sig så jag lättare kan minnas tillbaka på livets alla små minnesvärda stunder! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar