onsdag 2 april 2014

Min helg...

Som jag nämnde innan så hade jag en tjejmiddag i lördags för att fira mina 36 år på jorden. Kvällen blev riktigt lyckad, och speciellt maten som alla älskade! Recept kommer senare... Vi spelade även spel, Med andra ord...alltid lika kul spel!

Jag dukade med vårt fina porslin från Bruka, som dessvärre endast åker fram vid speciella tillfällen då de inte får plats i vår diskmaskin.
 Den fantastiska maten! Helstekt oxfilé med potatispuré och kantarellsås, på egenplockade kantareller.
SPEEEEL!

På söndagen, min födelsedag, åkte jag ut med mannen, hunden, syster och pappa till vårt landställe i Huddinge utanför Stockholm. Vi krattade tomten, sopade vår långa trappa upp till huset och grillade samt fikade. En perfekt födelsedag om ni frågar mig!


Såg även min första tussilago för i år!

På söndagkvällen tog jag en långpromenad längs underbara Brunnsviken, såg en fantastiskt vackert solnedgång.




Hur var er helg?

1 kommentar: