torsdag 15 augusti 2013

Kräftskiva 11 augusti 2012

Går lite längre tillbaka i tiden än september förra året i mitt minnsetåg av bilder. Hittade bilder bra mycket längre tillbaka än så som jag sparat från telefonen, men aldrig fått ta plats i bloggen. Tänkte så här i kräfttider passar det ju perfekt med ett inlägg om en tidigare kräftskiva!

Denna kräftskiva var hemma hos en tjejkompis som har ett helt underbart hus! Tyvärr missade jag ta bilder inomhus denna gång, får försöka komma ihåg det nästa gång jag är hos henne om hon tycker det är ok.

Älskar framförallt deras stooooora öppna kök/vardagsrum med marmorgolv, öppen spis och den största soffa jag sett! Sen när de är klara med inomhuspoolen kan jag tänka mig det blir ett favorit tillhåll också! Fick i alla fall med bilder från deras mysiga baksida med loungetältet som är perfekta för alla sommarens stunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar