tisdag 11 februari 2014

Syns man inte så finns man inte...eller?

Det här med bloggandet har väl inte direkt varit någon prio den sista tiden, och ska man tro på talesättet "syns man inte så finns man inte" så vore jag alltså död just nu. Men i så fall har jag nu uppstått från de döda! Jag tänkte nämligen ta tag i bloggandet igen, men på denna adress.

Jag kommer fortfarande ha kvar min gamla domän och blogg, elenoree.com, men då den blev så opersonlig på slutet kände jag det var dags med nya tag. Och vad passar i så fall bättre en en nya adress, typ iaf. Har ju använt denna lite till och från.

Min inriktning kommer bara vara jag och mitt liv, med allt vad det innebär. Hmmm...kanske bör kolla på att införskaffa en ny kamera, en liten men bra. För det måste man väl ha när man bloggar? Några tips?!

1 kommentar: