fredag 11 april 2014

50 kg VS 64 kg

Usch och bläää, men ok...liiiite whoop-whoop!
När jag blev tillsammans med min underbara man så vägde jag 50 kg, tränade inget alls och levde inte direkt nyttigt. Idag väger jag 64 kg, men värst var ändå förra augusti/september då jag var uppe på hela 71 kg! De sju kilo jag gått ner beror endast på att jag börjat jobba i en av våra butiker istället för att sitta och jobba nersjunken i soffan, så det är ju rätt bra. Kanske vore en idé att faktiskt utnyttja mitt träningskort och tänka på vad jag spettar gaffeln med?!


 På dessa bilder väger jag ca 47-50 kg, var rätt nöjd trots att jag inte tränade. Behövde bara bli liiite fastare i kroppen.


Här är när jag vägde som mest, när jag var nere i Spanien på en resa jag gjorde helt själv (får berätta om den vid tillfälle). Träffade bl.a denna kille med sin flickvän som var heeelt underbara!


 Den här tog jag precis och är som jag ser ut med 64 kg fett, kärlek och annat kroppsligt.

Så nu är frågan, har jag motivationen och självbehärskningen att komma ner till 48-50 kg igen? Hoppas fan det! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar